RETOURNEREN

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met het bestelde product of heb je de verkeerde besteld? Retourneren is bij ons binnen 14 dagen geen enkel probleem!

Lees hier onder over de te volgen procedure.

Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op!

14 dagen zichttermijn

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de bestelde producten. Je hebt dan ook het recht om de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Retourneren is geen enkel probleem, toch stellen wij hier een aantal voorwaarden aan:

Zoals je zult begrijpen is het de bedoeling dat u zorgvuldig met de artikelen omgaat.

  • Het product is ongeopend en niet gebruikt;
  • Verpak de artikelen goed (maak gebruik van goede omdozen, opvulling en GEEN enveloppen);
  • Beschrijf en beplak de productverpakkingen niet;
  • Zorg ervoor dat je altijd een ingevuld retour formulier bijsluit;
  • De retour kosten komen voor je eigen rekening;

Mocht je toch van deze voorwaarden afwijken dan behoudt CBDDIRECT.NL het recht om het volledige of een gedeelte van het aankoopbedrag niet te crediteren.

Hoe werkt het?

Heel simpel, bij elke order ontvang je een pakbon. Deze pakbon dient ook als retour formulier. Het enige wat je hoeft te doen is je betalingsgegevens en de aantallen van de niet gewenste producten in te vullen. je kunt ervoor kiezen om de niet gewenste producten zelf terug te brengen of op te sturen (bij opsturen zijn de verzendkosten voor jezelf). Je kunt het pakket opsturen naar:

CBDDIRECT.NL
Afd. Retouren
De Kempenaerstraat 141
1051CM Amsterdam

Net als de meeste mensen houden wij bij CBDDIRECT.NL van snelle service. Na het ontvangst nemen en goedkeuring van de geretourneerde producten heb je dan ook binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag van de betreffende artikelen weer op je rekening staan.

”De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.”

Ruilen

Ook ruilen is geen enkel probleem bij CBDDIRECT.NL. Om de niet gewenste producten terug te sturen kun je het beste de bovengenoemde retour procedure volgen. Bij ontvangst zullen wij dan het artikel omruilen en weer je kant opsturen. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn.

Verkeerd geleverde producten

Heb je andere producten ontvangen dan dat je besteld hebt? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk voor je proberen op te lossen.

Producten defect

Het kan ook voorkomen dat een product defect raakt tijdens transport of binnen de garantieperiode, de garantieperiode is afhankelijk van het product. Dit is ontzettend vervelend, maar dit kan gebeuren. Als het zo buiten jouw toedoen gebeurt, zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor je proberen op te lossen. Om de garantieprocedure in gang te zetten dien je eerst contact op te nemen met onze klantenservice.

Dit kan per mail naar info@cbddirect.nl of bel naar 020-341 77 05